Sain joltain, öhh, mielenkiintoiselta rouvashenkilöltä (?) vallan mielenkiintoista kommenttia. Vastaampas sitten kunnolla ihan näinkin julkisesti, niin ei jää mitään epäselvyyksiä.


 raisa kirjoitti 24.03.2010 - 14:00
Yhdyn Ainoon, joko on ikää lasissa kolmisentoista? Oulusta löytyy ilmeisesti pelkkiä satamaporttoja jos tuollaisia ihmisiä pidetään siellä kiinnostavina. Yksikään kunnollinen mies ei tuommoisiin hupakoihin koske, se on taivahan tosi. Hyi olkoon.

Ensinnäkin, miksei saisi innostua jostain? Siis, on se sitten uusi urheiluharrastus, tanssi, musiikki, bändi, mies.. Mitä kukaan on sanomaan toiselle, että jumalauta kun olet niin lapsellinen nyt kun olen innostunut jostain asiasta? Pilaamaan toisen ilon. Jos joku ystäväni esimerkiksi on aivan todella iloinen uudesta harrastuksestaan, olkoon se nyt vaikka jalkapallo, josta en itse pidä, en minä ala sanomaan, että VOI HERRAJUMALA kun tuommosesta paskasta innostut, ootsä joku 8v vai mitä vittua? Toiseksi, Satamaportto onkin mun haukkumalistaan jo aivan uusi nimitys, suorastaan kiintoisaa. Elääköhän NeitiRouva Raisa 1800-luvulla? No, mutta oon aina tykännyt aiheuttaa pahennusta ja keskustelua, olen suorastaan iloinen että Raisa-henkilö jaksoi käyttää elämästään monenmonta minuuttia ihan vain lukiakseen mun PORTTOILUTARINOITA. Ja niin, monikin Kunnollinen mies on minusta ollut kiinnostunut, kiitos vain kysymästä. Mutta, ihmisiähän ärsyttää jos huomaa muissa samoja piirteitä kuin itsessä? ;)

 Raisa kirjoitti 24.03.2010 - 14:10
Sä oot sairas, mene hoitoon tai sinusta tulee vanha piika.

=Totaalinen hajoaminen. Raisa, sinulle ilmeisesti on ERITTÄIN mielenkiintoinen elämä? Juu - koskaan en erityisemmin ole naimisiin halunnutkaan, ja tiedoksenne, jos elämääni ei tule Miestä (Isolla ämmällä), varmasti jatkan "porttoiluakin" odottaessani yhtä oikeaa. Sairas en ole - ei ole flunssainen olo enää yhtään.

 Raisa kirjoitti 24.03.2010 - 14:04
Eihän tässäkään tekstissä ole järkeä. Ei kukaan täyspäinen aikaihminen mene suhteeseen joka ei miellytä. Ymmärtääkseni niin tekevät he joille on ihan sama kuka siinä vieressä on. Tekevät pahaa itselleen ja kumppanilleen. Hyi olkoon.

En tiedä muista - mutta minä tiedän monta meilläonihankivaa -tapausta. Uskotaan, että ei saada parempaa, ja on kuitenkin ihan kivaa. Voisihan sitä nimittäin olla huonomminkin asioiden laita. Mutta, aivan totta, moinen tekee varmasti huonoa suhteen molemmille osapuolille

 

Minä kiitän eirakentavasta porttopalautteesta. Saa ja pitää edelleen laittaa mulle kommenttia - ehkä saan lisää haukkumanimiä :) Onneksi joku muukin (anteeksi en muista nyt nimimerkkiäsi) oli kommentoinut - että pitää mun kirjoituksista, kiitos siitä ! :)