Palatakseni viimeviikonloppuun, Mister Perfect, joka ei olekaan niin perfect, oli nakannu neiti J;lle läpällä (kai), että oon neljän miehen kans vessassa.

Miksi just neljän? Epäilen vahvasti, että neiti J on seitsemänpromillen humalatiloissaan maininnu mun jo vanhasta tapauksesta, joka oli neljän miehen kans yhtäaikaa, tai näin itseäni lainatakseni "oli mulla kerran neljä miestä samassa sängyssä yhtäaikaa". Joka sinänsä VARMASTI taas kerran nostaa mun pisteitä mister perfectin silmissä.

Ja sitten tosiaan, mua hieman ahdistaa, kun se viikonloppuinen korsto, johon voisin ehkähiemanvähänkaivissiin olla ihastunut, on mun facebookissa. Kuten myös täydellisenmiehen.. ja kun ne molemmat on online, mun sydän vetää omia rytmejään, kun häiritsee, että jos ne vaikka puhuu musta. (en toki oleta, että olen kaupungin kuumin puheenaihe) mutta siis onhan se ihan mahollista? Jos esim, se korsto kysyis jotain Mister Perfectiltä minusta tjsptjsp.. ja sitten Mister Perfect olis sillee miten niin, jos ei jo tietäis mun pikku panoreissusta sen korston kämpille.. Niin sitte se ainakin viimeistään tietäis !

AI ETTÄ, SPEKULOINTI ON MUKAVAA. Mutta, miten aloittaisin keskustelun sen korston kanssa? Järkevästi? Kun oon ehkä ihastunut? Kun HEI MITÄ KUULUU, on aika tylsä, persoonaton, rasittava yms.