Mua muuten inhottaa myös se, että te ette enää kommentoi mulla mitään :( .. niitä kysymyksiä lukuunottamatta on tullut supervähän palautetta. Please, ryhdistäytykää ja naputelkaa edes joskus pari sanaa. Varsinkin mun omat kaverit, perkele !

 

Viime yö meni taas valvomiseksi, ja nyt on semmonen rikkipoikkihajalla aamuolo. Hyi. Atkinssin dietti alotettu, muistaakseni ekan muutaman päivän ajan saatto väsyttää - minä kun ennen selvisin ihan muutamankin tunnin yöunilla loistavasti. Mutta, valvomisesta johtuen olen taas hieman mietiskellyt. Kaikkea, Mutta erityisesti pettäviä miehiä/naisia.

Minulla on alastomassasuomessa eräs nettituttu, olkoot vaikka herra N, jonka kanssa heitin aika paljon härskiä läppää ja flirttailin - luonnollisesti ajattelin miehen olevan sinkku, sillä mun päähän ei mahdu netistä s-seuraa hakevat varatut henkilöt, anteeksi vain. (huomaatteko, minullakin on moraalintynkää) Hän ilmaisi minulle suorastaan erittäin selkeästi haluavansa harrastaa seksiä kanssani. Ja yhtäkkiä huomasinkin Pienen kohdan profiilissa; Avioliitossa. AVIOLIITOSSA. Ja mun mieleen tuli kaikki kirosanat yhtä aikaa v-ö;hön ja ö;stä a;han.

Tiedän toki, että juuri Minä en ole varmasti ensimmäinen, ainut, enkä viimeinen jolle hän on ilmaissut halunsa/tarpeensa, mutta silti mua jotenkin suututti armottomasti - ai haluat mut rikkoo teidän avioliiton? Näin äitiäni lainatakseni, eikö mikään ole enää pyhää? Ja tiedättekö mitä tekee Helemi joka on saarnannut nyt hieman verran siitä, että ärsyttää ko. varattu mies ja hänen halunsa?! Noh - jatkaa lirkuttelua, ja lupautui ehkä viikonloppuna vähän törmäilemään ko. mieheen. Kaksinaismoralisti sika. minä siis.

Miksi pitää pettää, jos haluaa seurustella/ on naimisissa? Jos veri vetää muihin, niin eikö se olis kaikille reiluinta erota? Ihan oikeesti ?! Toki tiedän / ymmärrän, että eroamisessa on aina omat selkkauksensa, ja esim. lapsien takia ollaan monesti yhdessä, vaikka nukutaankin kolmen metrin päässä toisista, ja lauantaina saunabissejen jälkeen saatetaan äityä hurjaksi ja harrastaa jopa seksiä - seksiä, jonka tavoitteena on vain tyydyttää molempia, edes hieman. Mutta pointti olikin, mikä helvetin järki siinä on? Onko se niin vitun hankalaa sit sanoa, että Mua ei enää kiinnosta, Mä en enää jaksa, Mä haluan vaihtaa maisemaan, yksin? Mikä eroamisesta tekee niin hankalaa, ja pettämisestä niin helppoa? .. tai ei pettäminenkään varmaan ole kaikille helppoa, mutta kusipää kun tunnetusti olen, voin sanoa, että ei mua paljoa kirpassut kun panin erään pitempiaikaisen seurustelusuhteen loppuvaiheessa paria muuta ihmistä. Tosin, puolustaudun sillä, että suhteemme oli silloin kuollut ja hänkin pani muita, kuten entistä parasta ystävääni.

Mutta, silti pettäminen on väärin, niin mun, kuin kenenkään muunkaan naisen tai miehen puolelta, on suhde sitten kuin kuollut tahansa. Miten tässä ikinä voi uskaltaa alkaa seurustelemaan, kun joka saatanan palstalla väijyy näitä varattuja miehiä, jotka haluavat pikkupikku sivusuhteen? Jos en olekaan sitten kumppanilleni tarpeeksi ja hän on yksi niistä? Vikittelemässä muita netissä. Tai baarissa. Tai jossain. Jos kumppani mulla joskus vielä on, Lupaan, että mielummin panen suhteen poikki kuin petän. piste.

 

En aijo panna sitä varattua as tuttavuutta, ahdistaa liikaa. rikkoa nyt sitten toisen avioliitto..hohoh.