http://www.myspace.com/recklessloverocks

Oi mun vitun jumala, kun on ihania miehiä! ( Ei, tämä ei ole Mister Perfectin bändi, tiedoksenne. ) Mutta, missä mun tuommoset miehet on? MISSÄ? Ja neiti J huutaa korvanjuuressa puhelimenpäässä, että hänkin tahtoo tuollaisen. Tai neiti J huomasi ensin tahtovansa. Mistä tuommosia ihania rokkarimiehiä oikein tulee? Miksei mun elämään oo kävelly semmosta? Laulaja on ihana, rumpali on superihana. Harmi vaan, että ei olla koskaan tavattu noita bändinpoikia, eikä edes oltu niiden keikalla, niin onhan se aika, öhh, ikävää, olla siis näin mielissään moisennäköisistä ilmestyksistä. Mutta Oon nyt aivan shokissa ! Voisin unohtaa vaikka heti Herra Korstot ja Mister perfectit, jos tuollainen (myös luonteeltaan) ihana mies tulis mun pieneensuureen elämään. ONKO OULUSSA TUOMMOSIA MIEHIÄ? ONKO? ONKO? No vittu EI! (tai sitte kulen aina silimät kiinni? ja neiti J kans? En oikein usko.) Ja sitten, nuo miehet on KUOPIOSTA. Kertokaa joku viisas lukija, sikiääkö kuopiossa paljonki sieviä rokkaripoikia? Jos vaikka neiti J;n kanssa muuttais sinne sit :D

Onneksi myös ko. herrojen musiikki on hyvää, niin kyllä me neiti J;n kanssa lähdetään noita ihania ilmestyksiä katsoo, eli reissua tulossa, suuntana Reckless Loven keikka ! Namnamnam. PS. huomaan kuulostavani kolmetoistavuotiaalta Anttituiskufanilta.